Świadoma wagi odpowiedniej komunikacji między pracodawcą a potencjalnym pracownikiem, Spółka Emapa z początkiem czerwca rozpoczęła kampanię employer brandingową w oparciu o portal Pracuj.pl. Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom przemysłu rekrutacyjnego w Polsce, Spółka stworzyła rozbudowany profil pracodawcy. Profil ma wesprzeć przyszłe akcje rekrutacyjne, wspomóc kampanię wizerunkową, wzmocnić świadomość marki, a przede wszystkim ułatwić i usprawnić komunikację z potencjalnymi pracownikami. Bogata szata graficzna oraz wyczerpujące opisy działalności i kultury organizacyjnej Spółki znacząco wyróżniają profil na tle pozostałych firm. W poszczególnych podzakładkach profilu zaprezentowane są wartości jakimi kieruje się Emapa - nie tylko przy doborze profesjonalnej kadry pracowników, ale i przy prowadzeniu działalności biznesowej w szerszym tego słowa znaczeniu. Na łamach podstrony ?Aktualnie poszukujemy? na bieżąco publikowane będą aktualne ogłoszenia rekrutacyjne Spółki Emapa.
Na gości, oprócz prezentacji polityki personalnej firmy, czeka interaktywna zabawa - puzzle. Cztery różne, ciekawe plansze z układankami bezpośrednio związanymi z Emapą, z których każda przedstawia inny obszar działalności firmy ? zapewniają atrakcyjną rozrywkę.
Dodatkową motywacją do odwiedzenia profilu i wspólnej zabawy są konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Właśnie zakończył się pierwszy z nich. Zadanie uczestników polegało na odpowiedzi na pytania dotyczące obrazów ułożonych z puzzli. Wylosowani szczęśliwcy, Pan Łukasz Świat oraz Pan Dariusz Jeziorowski otrzymali kompletne zestawy do nawigacji wyposażone w aktualną mapę Polski.
Od lipca trwa kolejny z serii konkursów związanych z kampanią na portalu Pracuj.pl. Tym razem kreatywność i inwencja twórcza, a nie ślepy los zadecydują o wygranej. W zabawie mogą wziąć udział wszyscy, którzy wymyślą hasło promujące kampanię employer brandingową Spółki. Do wygrania pełne zestawy do nawigacji GPS wraz z urządzeniem!
Propozycje sloganu należy przesyłać do 31 lipca 2011 roku na adres mailowy: konkurs@emapa.pl w tytule wpisując "Hasło reklamowe". Najbardziej kreatywni uczestnicy zostaną nagrodzeni. Najciekawszy z nadesłanych sloganów stanie się stałym elementem promującym kampanię. Szczegóły konkursu na stronach profilu Spółki Emapa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz